wtorek, 24 maja 2011

KONKURS do wygrania sesja zdjęciowa




Retrospot Photography Studio i Margaret J przygotowały dla Was letni konkurs!
LETNIA STYLIZACJA

Zasady są proste:
1. Przygotuj letnią stylizację i wygraj profesjonalną sesję zdjęciową w plenerze, którą wystylizuje Margaret J!
2. Dołącz do grona znajomych Retrospot Photography Studio tu
3. Polub Margaret J na facebooku tu
4. Udostępnij wydarzenie na swoim FB (trzeba kliknąć na "udostępnij" u góry strony).

Wasze stylizacje należy nadsyłać do 15 czerwca pod adres info@retrospot.pl

ZDJĘCIA: zwykłe Wasze zdjęcia, które pokazują stylizację, całkowicie nieprofesjonalne. Mogą być również packshoty, czyli zdjęcia samych ubrań.

13 komentarzy:

  1. świetny pomysł na konkurs :) biorę udział ! to mój pierwszy raz na Twoim blogu i już taka miła niespodzianka :) świetny jest ! i te piękne zdjęcia, jestem zakochana :)
    zapraszam do obserwowania www.pozerki.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm może się skuszę na ten konkurs jak wypełnie swoją szafe nowymi ciuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł na konkurs wspaniały! :)
    http://jmankowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł na nagrode, jutro mam kolosa,ale w srode spróbuje wykombinowac jakies letnie sety na konkurs :)
    lajkuje bloga, bo jestes słodka no i dobrą masz stylówe, naprawde najs.
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. wysylaajcie wszyscy.. narazie jest tylko kilka zgloszen !

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chciałam spytać gdzie by się odbyła taka sesja. w Wawie?

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo;/

    to ja chyba jednak nie bd brała udziału bo za daleko:(((((

    chociaż wątpię żebym wygrała ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy jest to obojętne z jakiego jestem miasta ?? I czy muszą być to osoby pełnoletnie ? xdd

    OdpowiedzUsuń
  9. obojetne, ale w razie wygranej trzeba dojechac do warszawy :) nie trzeba miec ukonczonych 18 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosia, gdzie jest to wydarzenie konkursu na facebook'u, bo nie moge go znalezc a musze je udostepnic, zeby dokonac wszelkich formalnosci konkursowych ;p
    help

    OdpowiedzUsuń